תקנון מדיניות משלוחים וביטולים / החזרות / אחריות

חוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981

  1. תנאים להחזרת מוצרים

1.1  ניתן להחזיר מוצר תוך 14 ימים ממועד קבלת המשלוח  בכפוף להצגת הוכחת רכישה וקבלת אישור מראש מחברתנו.
2.1  החזרת מוצרים תתאפשר רק באריזתם המקורית,  כאשר הם שלמים סגורים ושלא נעשה בהם כל שימוש.
3.1 לא ניתן להחזיר את המוצרים הבאים לאחר קבלת המשלוח אלא במקרים חריגים שקיבלו אישור מראש בכתב.

  • מוצרים שיוצרו בהתאמה אישית
  • מוצרים שנמכרו בהנחה מיוחדים
  • כל מוצרי הקוסמטיקה, טואלטיקה ונוזלים על סוגיהם גם אם לא נעשה בהם שימוש , לרבות : בשמים, מרככי כביסה, מוצרי טיפוח, חומרי גלם, שמנים ארומטיים ואתריים, תמציות ריח וכיו"ב.
  • מפיצי ריח חשמליים מכל סוג לבית ולרכב במידה ונעשה בהם שימוש

4.1 לקוח שמעוניין להחזיר פריט ואין באפשרותו לשלוח מכל סיבה שהיא , חברתנו תעדכן את הלקוח בעלות המשלוח ותאסוף את הפריט (התשלום יבוצע ע"י הלקוח לחברתנו טרם האיסוף)

  1. זמני אספקה ​​ומשלוחים

2.2  זמני האספקה ​​הינם בין 5-7 לימי עבודה (ימים א'-ה', לא כולל שישי, שבת, ערבי חג וימי חג)

3.2 איסוף עצמי ללא תוספת דמי משלוח אפשרי במעמד ההזמנה באתר יש לבחור שיטת משלוח (איסוף עצמי)                                         

4.2 איסוף עצמי אפשרי רק לאחר שקיבלתם הודעה שהזמנתכם מוכנה וניתן להגיע לאסוף.

5.2 טרם ההגעה למפעל / חנות יש לתאם טלפונית הגעה על מנת למנוע עיכובים מיותרים כתובתנו , פארן 2 א.ת יבנה 03-7735580 (שלוחה 2) בירור סטטוס משלוח                         

6.2   במעמד ההזמנה באתר, על הלקוח להזין פרטים מדויקים ככל האפשר הכוללים:

  • כתובת מדויקת למשלוח (רחוב, מספר בניין, דירה, קומה).                                                                               
  • קוד כניסה ללובי (אם יש).
  • מספר טלפון נוסף (מומלץ) ליצירת קשר במידה והשליח אינו מצליח לאתר את הלקוח.
  • כל פרט רלוונטי נוסף שיכול לסייע במשלוח מהיר ויעיל.

7.2 אי מסירת פרטים מדויקים עלולה לעכב את אספקת ההזמנה ולחייב את הלקוח בתשלום נוסף בגין ניסיון משלוח חוזר.                                                                                

8.2 אחריות על משלוחים שנשארו מחוץ לדלת או בכתובת חלופית

במידה והלקוח מבקש במעמד ההזמנה שהמשלוח יושאר מחוץ לדלת, בארון החשמל, בתיבת הדואר, או בכל מיקום אחר שאינו נמסר ישירות לידיו, האחריות המלאה על קבלת המשלוח חלה על הלקוח בלבד.

9.2  כמו כן, במקרה בו הלקוח מבקש להשאיר את המשלוח בכתובת חלופית  כגון: שכן, קבלה, בארון או בכל מקום אחר הדבר נעשה באחריותו בלבד.                                      

10.2  החברה ו/או ספק המשלוחים אינם אחראים לכל נזק, גניבה, אובדן או פגיעה במשלוח שהושאר בהתאם לבקשת הלקוח, והלקוח לא יוכל לבוא בטענות או בדרישות לפיצוי בגין אובדן או פגם שנגרם לאחר השארת החבילה במיקום המבוקש.

11.2 במקרה של בחירה באפשרות זו, הלקוח מאשר כי הוא מודע לסיכון הכרוך בכך, וכי השליח יסמן את המשלוח כ"נמסר" לאחר השארתו במקום המבוקש – וההזמנה תיחשב כמשלוח שהושלם.

3. ביטול עסקה על ידי החברה

1.3 החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל עסקה במקרה של:

  • טעות מהותית במחיר המוצר, בתיאורו או בתנאי האספקה ​​כפי שהוצגו באתר.
  • חוסר זמינות המוצר במלאי או הפסקת שיווקו.
  • חשד להונאה או מסירת פרטים כוזבים על ידי הלקוח.
  • במקרה של ביטול עסקה על ידי החברה, הלקוח יקבל החזר כספי מלא , אך לא תהיה לו כל זכות לדרוש פיצויים נוספים, להעלות סיוע או לתבוע את החברה או מי מטעמה.

3.3 ביטול עסקה ע"י הלקוח אפשרי בכפוף לסעיפי התקנון באתר 

4.3 החברה רשאית לגבות דמי ביטול של עד 5% מערך העסקה או 100 ₪ (הנמוך מביניהם).

5.3 החברה עשויה להציע זיכוי לרכישה במקום החזר כספי , בהתאם לשיקולים ולמדיניות ההחזרות.

6.3 זיכוי יינתן בהתאם לסכום הרכישה המקורית ואינו ניתן להמרה לכסף מזומן.

7.3 זיכוי תקף ל 6 חודשים ממועד הנפקתו ולשימוש באתר בלבד! , אלא אם צוין אחרת.

8.3 לא ניתן להשתמש בזיכוי עבור רכישת מוצרים בהנחה מיוחדת או במבצע, אלא אם אחרת במפורש.

החזר כספי / זיכוי

9.3  החזר כספי בוצע תוך 7 ימי עסקים ממועד קבלת המוצר אצלנו בחברה בדיקת תקינותו , ובאותו אמצעי תשלום שבו בוצעה הרכישה.
10.3 במקרה של החזרה לאחר 14 ימים או במקרה של אי עמידה בתנאי התקנון , לא יינתן החזר כספי .

  1. אחריות על מפיצי ריח חשמליים

תוקף אחריות למפיצי ריח חשמליים שיובאו ע"י ג'י אר פרפיום 12 חודשים בתנאי שעומדים בתנאים הבאים:
בהצגת הוכחת רכישה ולאחר אימות שהמוצר נרכש מחברתנו.

1.4 מקרים שהאחריות מתבטלת ואינה תקפה 

  • שבר / מוצר נפגם ע"י הלקוח
  • שימוש בתמציות שאינם מותאמים לדגם ו/או שנרכשו מספק אחר
  • נוזלים שנגעו בלוח בקרה
  • תחזוקה לקויה
  • הסרת מדבקת ברקוד / מס' סריאלי של המוצר

2.4 במידה ויש בעיה כלשהי עם המוצר ניתן להביא את המוצר לבדיקה במעבדה בכתובתנו: פארן 2 א.ת יבנה (ללא עלות) כל עוד זה בטווח הזמנים של תוקף האחריות 12 חודשים מקבלת הפריט. לאחר הבדיקה הלקוח יקבל הודעה מסודרת על ממצאי הבדיקה והעלויות טרם ביצוע התיקון.                           

  1. הבהרה בנוגע לריחות ובשמים הנמכרים באתר!

1.5 חברתנו עושה שימוש במגוון שמות לריחות ולבשמים הנמכרים באתר. חלק מהריחות מיוצרים ומשווקים בהשראת מותגים מוכרים, אך אין בכך התחייבות להתאמה מדויקת לריח המקורי, שכן ייתכנו הבדלים בניחוח עקב הרכב חומרי הגלם ותהליכי הייצור.

2.5 אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות את שמות הריחות או לבצע עדכונים ושינויים בתיאורי הריח בהתאם לשיקולי ההנהלה ולצרכי ניהול המלאי.

3.5 תיאור הריח באתר מתעדכן מעת לעת בהתאם לשיקול דעתנו. במידה ורכשתם ריח מסוים בהסתמך על שם זהה או דומה למוצר אחר שאינו נרכש מאיתנו , אין בכך התחייבות שהריח יהיה תואם לציפיותיכם במדוייק.

4.5 במקרה של אי התאמה בין הציפיות לריח בפועל, לא ניתן יהיה להסתמך על סעיף 2.1 להחזרת המוצר , אלא יחולו תנאי סעיף 3.1 שלא מאפשר החזרת מוצרים פתוחים ו/או שנפתחו גם אם אם לא נעשה בהם כל שימוש.

  • על מנת לסייע בבחירת הריח שמתאים לכם, אנו מאפשרים לרכוש דרך האתר סט דוגמיות ממגוון סגנונות וניחוחות שונים על פי בחירה טרם ביצוע ההזמנה של מוצר בגודל מלא.
  • רכישת סט דוגמיות מאפשרת ללקוח להתנסות ולבחון את הריח עוד ההזמנה, ובכך להפחית את הסיכון לחוסר התאמה בין הציפיות למציאות.
  1. הבהרה בנוגע למפיצי ריח חשמליים הנמכרים באתר ג' י אר פרפיום או בחנות הפיזית

1.6 בעת רכישת מפיץ ריח חשמלי, הלקוח מאשר ומבין כי גבול האחריות של החברה מסתיים עם מסירת המוצר בבית הלקוח . החברה אינה לאי-שביעות רצון או חוסר אפקטיביות של המוצר לאחר התקנתו, לרבות פיזור הריח וצריכת הבושם.

2.6 שירות וייעוץ:  החברה מספקת ייעוץ טלפוני בכל הנוגע להתקנה, תפעול ושימוש במוצר, וכן תמיכה טכנית בשעות הפעילות. עם זאת, שירות זה אינו מהווה התחייבות מצד החברה לביצועים מסוימים של המוצר, לרבות פיזור הריח וצריכת הבושם.

3.6 השפעות סביבתיות ואחריות הלקוח:  ביצועי המפיץ מושפעים ממשתנים רבים אשר אינם בשליטת החברה, לרבות: מיקום ההתקנה , שינוי טמפרטורה בחלל , פתחי אוורור ומיזוג אוויר , ריחות נלווים בחלל ותנאי סביבה נוספים. לכן, כל אחריות על תפקוד המוצר לאחר התקנתו מוטלת על הלקוח.

4.6 שירותי התקנה ותחזוקה מקצועיים:
בג'י אר פרפיום קיים מערך צוות מקצועי המתמחה בהתקנה ותחזוקה שוטפת של מערכות בישום. שירות זה ניתן בעיקר לעסקים, משרדים וחנויות,  אך אנו מספקים אותו גם לבתים פרטיים בהתאם לבדיקה מקדימה.
חשוב לציין כי אנו לא מתחייבים לספק שירות זה לכל לקוח פרטי המתעניין בו, ולכן יש ליצור קשר עם החברה על מנת לבדוק את היתכנות השירות עבורכם.

5.6 לא מומלץ להתקין מפיצי ריח שפועלים באמצעות פיזור / אידוי / ריסוס  על כל סוגיהם בסמוך לרהיטים, וילונות , מוצרי עור , סקאי בד וכיו"ב , אשר מגע עם שמן / תמצית ריח עלול לכתם או להזיק להם באופן כללי. הן במהלך הפיזור של הריח והן בתקלה ו/או בשימוש / תחזוקה לא נכונים , כגון: סגירה לא הרמטית של צוואר ראש הקבוק, התקנה לא מפולסת וכיו"ב, אשר עלולים לגרום לנזילה מתמשכת.

6.6 כמו כן ייתכנו מצבים שמכשיר עלול להתיז שאריות ורסיסי שמן לרצפה במהלך הפיזור של הריח ואין באמור סיבת הוכחה שהמכשיר תקול / פגום, במצב כזה אנחנו מביאים לתשומת ליבכם למצב שמשטחים עדינים כגון: פרקט, שטיחים ,או אריחים מסויימים עלולים להיכתם או להינזק באופן כלשהו אך לא בהכרח.
מובהר שג'י אר פרפיום לא תישא באחריות למקרה מסוג זה וכל אחריות ועל נזקים משניים שיגרמו ממפיצי ריח. (בהקשר לסעיף 5.6)

לשאלות נוספות או סיוע טכני, ניתן לפנות לשירות הלקוחות בשעות הפעילות 03-7735580

7.6 התקנת מפיץ ריח שלא ע"י איש מקצוע מוסמך.

החברה אינה אחראית על התקנה לקויה ועל כל נזק ישיר או עקיף שייגרם ללקוח כתוצאה מכך.
המלצה חשובה : יש להתקין את המפיץ באמצעות ברגים לקיר בלבד! , אין להניח את המוצר על מדף להדביק עם דו צדדי (גם אם קיים במארז פתרון קל ליישום) או למצוא פתרונות אלטרנטיביים שאינם קיבוע לקיר , גם אם לא נאמר אחרת במהלך שיחת המכירה או לא צוין בתיאור הפריט . התקנה לא בטיחותית ורשלנית עלולה לגרום לנפילת המכשיר לפגוע בעובר אורח ו/או ולגרום לנזקים שונים.

8.6 מבשמי כביסה / טקסטיל / רכב
רוב מפיצי ריח על סוגיהם מכילים מרכיבים שונים, בושם ושמנים ארומטיים באחוז גבוהה , מומלץ לרסס במקום קטן בקצה של האריג / הרהיט ולבדוק שהמוצר אינו מכתים את האזור, ובכל מקרה יש לרסס ממרחק סביר ולא צמוד מדי למקום המיועד לבישום. 
אין להשתמש ישירות על מוצרי סקאי / עור / פלסטיק הן בבית והן ברכב.
חברת ג'י אר פרפיום אינה תהיה אחראית לנזק כלשהו שעלול להיגרם לאחר השימוש במוצר , וכל טענה שתופנה אליה לא תתקבל.

9.6 מפיצים מורשים
חברתנו משווקת ממגוון מוצריה לחנויות / מפיצים מורשים , במידה ורכשתם מוצר כלשהו שלא בערוצים הישירים שלנו כגון אתר מסחר ובחנות הפיזית שלנו.
מדיניות החזרות / ביטולים חלים על אותו משווק / חנות ועליכם לפנות לאותו גורם שרכשתם ממנו. 
במידה ואתם מעוניינים לבדוק אם יש מפיץ באזור שלכם ניתן לבדוק באתר באזור מפיצים מורשים.

ט.ל.ח